top of page
חיפוש
  • David - First-One

קודם כל מקדם! דבר שני בונה אתרים

כיום יודע כל בעל עסק שהוא חייב לבנות לעצמו אתר באינטרנט. ללא אתר אין הרבה סיכויים שהעסק שלו יצליח לשרוד בעולם התחרותי של היום. אך האמת שלא די באתר. אם האתר לא יצליח להגיע לחשיפה – הרי שלא יהיה בו כל תועלת. אז מה העסק שלנו באמת צריך? בראש ובראשונה הוא זקוק לקידום. אם רק נדע שיש לאתר שלנו קידום מוצלח יש טעם בהקמה של האתר. אז איך למעשה מקדמים אתרים?

כל מי שמחזיק בבעלותו בית עסק כלשהו יודע שהוא חייב גם להקים אתר באינטרנט. אם הוא לא ידאג לכך שיהיה לו אתר – מהר מאד הוא יאבד את הקשר עם הלקוחות המחפשים את השירות אשר אותו הוא מציע. כי כיום כולנו מחפשים הכל באינטרנט ומי שלא נמצא שם למעשה כמעט ואינו קיים. אז למה אנחנו מוצאים כל כך הרבה אתרים שאינם מצליחים להגיע לחשיפה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים? למה האתרים הללו אינם מופיעים כאשר אנחנו מחפשים אותם בגוגל? התשובה היא כי גוגל לא ממש מכיר אותם והוא אינו רואה בהם אתר ששווה להתייחס אליו.


מקדם בראש ובראשונה
מקדם בראש ובראשונה

מהן הדרכים למצוא חן בעיני גוגל?

כדי שהאתר שלנו יזכה לעלות כאשר לקוח כלשהו מחפש את השירות אשר אותו אנחנו מציעים אנחנו חייבים לעבוד קשה ולנסות למצוא חן בעיני גוגל. הדרך לעשות זאת עוברת דרך אנשי מקצוע המכירים היטב את כל הטכניקות ואת הטעמים המועדפים על גוגל. רק הם ידעו איך וכיצד לקדם את האתר ולדאוג כי הוא יזכה להגיע אל קדמת הבמה ברשת.

מחפשים מקדם אתרים ורק אחר כך בונה אתרים

בגלל החשיבות הראשונה במעלה של קידום אתרים מקצועי מומלץ מאוד להתחיל מהסוף. ראשית נשכור את מקדם האתרים ואתו נתייעץ לגבי אופן בניית האתר על מנת שהוא יהיה מותאם היטב לטעם האנין של גוגל. רק לאחר שנקבל הוראות ברורות הן לגבי עיצוב נכון ומקצועי של האתר כמו גם לגבי החומר אשר אותו כדאי לנו להכניס אל האתר נוכל לצאת לדרך ולבחור את בונה האתרים שלנו אשר הוא זה שיבנה עבורנו את האתר.


10 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page